حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد اگر پنیر زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + نحوه تهیه مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها درج تاریخ انقضا منقضی شد از درد دل برای کارفرما تا خیانت و جنایت! (۱۸ اردیبهشت) هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت) ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک چطور با قلدری سایبری یا زورگویی مجازی برخورد کنیم؟
سرخط خبرها

نجات جان یک مادر و فرزندانش از میان دود و آتش در مشهد (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۴۳۵
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
نجات جان یک مادر و فرزندانش از میان دود و آتش در مشهد (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)
یک واحد مسکونی در ساختمانی دو طبقه واقع در خیابان حسین باشی مشهد در آتش سوخت.

به گزارش شهرآرانیوز، یک مورد آتش سوزی در ساختمانی مسکونی واقع در خیابان حسین باشی ۷ یک شنبه ۱۲فروردین ماه ساعت ۱۷به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله از ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی، خودروی اطفاء حریق و تعدادی از آتش‌نشانان با فرماندهی افسر نگهبان سازمان به محل اعزام شدند.

سیدمرتضی داوودی مقدم افسر نگهبان آتش نشانی مشهد در شرح این خبر گفت: در این حادثه یک مادر و سه فرزندش در میان دود ناشی از حریق طبقه بالا گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل، ضمن انجام عملیات نجات، همزمان در کمترین زمان ممکن اقدام به اطفاء حریق کردند و مانع از پیشروی آتش به مناطق دیگر شدند.

وی ادامه افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت و علت اصلی وقوع حادثه در دست بررسی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->